Қолданбалы маркетинг бакалавры-бұл тұтынушылық нарықты талдаумен айналысатын және сатып алушылар арасында тауарларды жылжыту стратегиясын жасайтын, ең танымал брендтерді бөліп көрсете отырып, бәсекеге қабілетті өнімдердің барлық түрлерін қарастыратын, нарықта тауарларды немесе қызметтерді жылжытудан пайда алу үшін мысал ретінде қолданылатын маркетинг дағдылары мен дағдыларына ие маман.
Маманның негізгі функцияларына мыналар кіруі мүмкін: жарнамалық жобаларды зерттеу және тұтынушылардың пікірі; аналитикалық жұмыс; Алынған мәліметтерге сүйене отырып, маркетолог өзі жұмыс істейтін компанияның өнімдерін жылжыту барысын қарастырады. Қолданбалы маркетинг бакалавры маркетингтік стратегияларды құру, жарнамалық іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, цифрлық маркетингтік стратегияларды басқару, шешім қабылдау деректерін талдау және маркетинг пен PR іс-шараларының тиімділігін бағалау бойынша жұмыс істейді.
Тәжірибесі аз болса, орташа жалақы 150-200 мың теңге аралығында.
Осы біліктілік бойынша табысты оқу және одан әрі табысты жұмыс істеу үшін студент математика, психология, этика, ағылшын тілінде білімі болуы керек және компьютермен және заманауи кеңсе техникасымен жұмыс істей білуі керек.
Жоғары білікті маман болу үшін ең аз тәжірибе 4-5 жыл.
Бұл мамандық өз қабілетіне сенімді, табанды, мақсатты, кез келген кәсіби жанжалда оңтайлы шешім таба алатын адамдарға қолайлы.
Табысты жұмыс істеу үшін маркетолог келесі қасиеттерге ие болуы керек: аналитикалық ақыл және сандармен жұмыс істеуге деген сүйіспеншілік, коммуникативті дағдылар, зейінділік, ұқыптылық, еңбекқорлық, күйзеліске төзімділік және шығармашылық.
Бұл кәсіптің артықшылығы – бұл мамандықтың еңбек нарығында үлкен сұранысқа ие болуы, коммуникативті дағдыларды, коммуникативті дағдыларды дамытады, нарықта бар тауарлар мен қызметтер туралы білімді, сонымен қатар жұмыс кестесін түзетуге мүмкіндік береді. Әрбір дерлік компанияға толық уақытты маркетолог қажет. Бұл танымал және жоғары ақы төленетін мамандық.
Мамандықтың кемшілігі - жоғары бәсекелестік, стресстік жағдайлар болуы мүмкін. Бұл маман маркетинг негіздерін жақсы білуі, нарықты түсінуі, аналитикалық дағдылары болуы, деректермен жұмыс істей білуі және маркетингтік стратегияларды талдау үшін құралдарды пайдалана білуі керек.
Жас маман үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеуде қиындықтарға тап болуы мүмкін. Маркетинг саласындағы қолданбалы бакалавр дәрежесінің жұмысы өнімдерді немесе қызметтерді жылжытудың тиімді тәсілдерін іздеуді, ортаны құруды талдауды және нарықта бизнестің табысты дамуына ықпал ететін нақты бәсекеге қабілетті маркетингтік стратегияларды қамтиды.
Түлектер өндірістік компанияларда және мамандандырылған консалтингтік компанияларда жұмысқа орналаса алады.